Ha en skön sommar!

Hejsan alla lommar!

Nu är det dags att säga adjö efter två år. Jag har haft många fina stunder och jag kommer ta med mig många fina minnen. Vi har jobbat, kämpat, skrattat och svettats. Hoppas ni inte bara kommer komma ihåg mig som den STRÄNGA läraren. Jag är ju även den rättvisa och snabba läraren. Det allra bäst jag gillar med alla Lommar är att alla älskar att lära och det gillar vi som lärare. Jag ser fram emot att följa alla Lommar framöver och jag önskar alla lycka till. Det känns bra att Frida och Malin kommer ta emot er i årskurs 4 och följa er ytterligare tre år. Jag önskar Mathilda, Ellioth och Mathias lycka till och hoppas ni trivs i era nya klasser. Ni får gärna komma och hälsa på.
Som jag brukar säga, ha VILJAN och GE ALDRIG UPP!!

Mvh. Hanan “blixten” Ibrahim

20140612-203508-74108315.jpg

Sol, bad och kanske en glass. Lek och skoj i stora lass. Ledigt och böcker att läsa, ligga i skuggan och jäsa! Allt detta önskar jag dig och massor kramar ifrån mig!

Kram Frida och Hanan

Vi ses igen den 18 augusti kl 10-13 på Örnen!

Leave a Reply

